muzyka

niedziela, 8 czerwca 2014

Rozdział 17 [James] "Szara Dama"

Nie rozumiem o co Flich zrobił taką awanturę. My wcale nie drażniliśmy ducha Heleny Ravenclaw, po prostu z nią rozmawialiśmy. No może od czasu do czasu palnąłem coś głupiego, ale ona nie zwracała na mnie uwagi. Głównie rozmawiała z Teddy'm, w końcu to w nim jest zauroczona. W normalnej sytuacji pogadalibyśmy, ona by powzdychała, Tedd rzuciłby coś na odczepna i wrócilibyśmy do dormitorium, a Flich by nic nie zauważył. Ale cóż.... nie mogłem się powstrzymać.  Powiedziałem Szarej Damie, żeby przestała robić maślane oczy do Tedda, bo i tak nic z tego nie będzie. W końcu ona jest duchem, proste. Niestety ona się wkurzyła i zaczęła wrzeszczeć, wtedy wparował woźny i zaprowadził nas do dyrektorki pod zarzutem "umyślnego przeszkadzania duchowi kiedy owy duch sobie tego nie życzy". Kiedy McGonagall piorunowała nas wzrokiem przy całej sali, krzycząc " Który ja już raz wam mówię, żeby zostawić wszystkie duchy w spokoju!" wpadłem w niepohamowany śmiech. W końcu to Helena zapraszała nas, a dokładniej Tedda na rozmowę, ale nie miałem zamiaru się tłumaczyć. Ja i mój przyjaciel przestaliśmy się tłumaczyć już w drugiej klasie, bo wiedzieliśmy ze w naszym wypadku jest to bezsensu, tak więc zacząłem się po prostu śmiać.
  Teddy spojrzał na mnie tym swoim "wzrokiem surowego taty", a potem po krótkim namyśle sam zaczął się śmiać. McGonagall zadawała nam pytania, ale my dalej wydawaliśmy z siebie coś w rodzaju rechotu. Po kilku minutach dyrektorka chyba znudziła się naszym śmiechem.
- Macie natychmiast przestać! Za karę będziecie uczestniczyć w tańcach, czy tego chcecie czy nie! Zadowoleni? - Minerva uśmiechnęła się do nas.
I w tym samym momencie obaj zamarliśmy. Przyzwyczaiłem się do  wczesnego wstawania  i chodzenia po zakazanym lesie z Hagridem czy nawet pomagania Flichowi, ale to było coś zupełnie innego. Musieliśmy przegiąć skoro wymyśliła coś takiego. Cholera, teraz będziemy musieli tańczyć przed całą szkołą. Po prostu pięknie.
****
Tak wiem, nie wstawiałam nic miesiąc, ale miałam kompletny brak czasu! :C Teraz zbliżają się wakacje i będę miała czasu w nadmiarze tak więc szykujcie się na rozdziały i bonusy (tego typu jak na gwiazdkę!) :)

5 komentarzy:

  1. Z zniecierpliwienie czekam na losowanie! :D
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, aczkolwiek wyjeżdżam teraz więc kolejny rozdział nie pojawi się szybciej niż 6.07 :)

      Usuń
  2. Fajny rozdział, z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. minęło już tyle czasu! chcemy więcej! :( :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, ty i tak tego nie czytasz hahaha xd A i zamierzam wstawić do końca tygodnia następny, może nawet dziś zdążę ;p

      Usuń