muzyka

środa, 18 grudnia 2013

Prorok Codzienny

                       Prorok Codzienny

Siemson ! <3
Więc mam dla was wiadomość, przepraszam że nie wstawiłam dziś rozdziału, ale muszę uczyć się matmy ;c Ale wynagrodzę to wam tym, że w wigilię wstawię rozdział, który jest moim ulubionym, a do tego w 1. dzień świąt wstawi rozdziały specjalnie opowiadające o tym jak główni bohaterowie dostali swoje różdżki, a w 2. dzień jak poznali się ze swoimi zwierzakami, mam nadzieję, że wam się spodoba <3


6 komentarzy:

  1. Oczywiście już się nie mogę doczekać <3 A mam pytanko czy byś mogła zdradzić kto jest ojcem bliźniaczek Parkinson w którymś rozdziale ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tu mamy problem bo nie myślałam wg. nad tym kto jest ojcem, ale w tej chwili mnie zainspirowałaś i może rzeczywiście cos wymyślę :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. a czasami to nie będzie Seamus ?

      Usuń
    4. nie wiem jeszcze sie nie zastanawiłam ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń