muzyka

sobota, 11 stycznia 2014

Prorok codzienny

                                    Prorok Codzienny


Hej, pamiętacie mnie jeszcze? Więc ostatnio zapuściłam się z pisaniem, co nie? Ogólnie to mam w zeszycie jeszcze co najmniej 5 rozdziałów, ale zupełnie nie mam ochoty i czasu pisać kolejnych. Postaram się wstawić je w następnym tygodniu, ale nic nie obiecuję. Na początku obiecałam sobie, że rozdziały będę wstawiać codziennie, ale nic z tego nie wyszło... przepraszam. Po prostu nie mam nawet ochoty siadać przed kompem ani zeszytem, nie mam ochoty na nic. ;c Mam nadzieję, że przez moje lenistwo i niechęć wciąż będziecie czytać mojego bloga. :)

2 komentarze:

  1. Jak mam czytać twojego bloga skoro nic nie piszesz... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, przepraszam, ale mialam w tym tygodniu za duzo sprawdzianow i kartkowek ze nawet na kompa nie wchodzilam. Jak skoncze sie uczyc chemi czyli pewnie kolo 18 to wstawie ;)

    OdpowiedzUsuń