muzyka

sobota, 4 kwietnia 2015

Cześć i do zobaczenia ;3

Z przykrością piszę tego posta, ale odwlekałam to tak długo, że to już przegięcie. Słowa "Dasz radę, dziś w końcu napiszesz ten głupi rozdział!" przestały mnie motywować, a zaczęły jedynie przyprawiać o smutek i użalanie się nad sobą. To nie tak, że zawieszam bloga, ale najbliższego postu nie spodziewajcie się szybciej, niż w maju. Wiem, że pod poprzednią notką obiecałam, że będzie on za tydzień - czyli powinien być już dawno temu wstawiony. Niestety plany się zmieniły. Cały kwiecień zamierzam spędzić na przygotowywaniu się do testów gimnazjalnych, które chcąc nie chcąc muszę napisać dobrze. Mam zbyt wysokie ambicje, żeby zadowolić się pierwszym lepszym ogólniakiem. Reasumując, musicie jeszcze trochę poczekać na nowego posta. W zadośćuczynieniu postaram się, żeby to był najdłuższy rozdział na tym blogu + wyjaśni się kwestia ojca Ashly i Lucy. Zainteresowało? :)

Widzimy się w maju! <3


2 komentarze:

  1. Jestem w podobnej sytuacji, więc rozumiem. Życzę ci dobrych wyników z egzaminów i udanego powrotu na bloga :)
    http://zapachstron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 28989789 - GG
    Resovija@gmail.com - mail

    OdpowiedzUsuń