muzyka

środa, 19 sierpnia 2015

Oficjalne zamknięcie bloga

Z przykrością stwierdzam, że nadszedł czas, aby zamknąć bloga. Ostatnią noc poświęciłam, aby przeczytać wszystkie rozdziały i doszłam do wniosku, że jest zwyczajnie do dupy. Możliwe, że w przyszłości napisze lepszą wersję Lily, bo chcąc nie chcąc kocham paring Lily&Scorpius, ale kontynuowanie tej historii jest bezsensu. Zrobiłam to bez większego planu czy nawet zarysu fabuły, co było okropnym błędem. Z resztą ostatnio jakoś w ogóle nie idzie mi pisanie.
Także żegnam się z wami i dziękuje wszystkim osobą, które kiedykolwiek przeczytały choćby jeden rozdział, a jeszcze bardziej tym, którzy wytrwali do tego końca <3



2 komentarze:

  1. Przykro mi :( osobiście uważam, że blog był wspaniały i... No po prostu przykro mi się żegnać. Twoje opowiadanie było moim pierwszym ff potterowskim, a teraz nie mogę bez nich żyć. Także do tej historii mam pewny sentyment i serce mi pęka 💔
    Nie chcę cię jednak przekonywać do kontynuowania, bo jeśli na prawdę tego nie czujesz to rozumiem twoją decyzję.
    Jak tylko napiszesz coś nowego w tej tematyce to daj tu znać proszę.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo się już wkręciłam w historie, ale coś czułam, że na to się zanosi. Nic nie pisałaś, ale z drugiej strony jak nie ma się weny to rozumiem. No cóż, mam nadzieje, że jeszcze kiedyś stworzysz jakiegoś bloga o Lily i Scorpiusie, bo piszesz naprawdę fajnie. Miło się czyta :) Także powodzonka w dalszej pracy bloggerki ^.^
    http://zapachstron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń